Hepp...

Oj jag vet att jag varit urusel på att uppdatera er andra på vad som sker.. Ja det e lite omständigt med det mesta och jag stressar nog snart ihjäl mig eller dör på kuppen typ. Nä skoja mest kanske. Läget som förljer är....

* Ingen bil..
* Försäkringsbolaget har inte haft tid
* Röda faran är fortfarande inte besiktigad
* Hatar fortfarande att åka buss
* Stressar hela tiden för att hinna med allt

Men annars är allt toppen =) Hehehehe
Ska strax bege mig till syrran för att lämna tillbaka v70:n som jag snällt får låna på morgonen så jag iaf. kan ta mig till stallet. Sen blir det att hoppa på bussfan och åka till jobbet.

Det händer ju inte så fasligt mycket i mitt liv för övrigt heller som är värt att skriva om. Frasse och Royal står i hagen, vi längtar alla tre efter vår. Frasse har ju massor med brodd i dojjorna så han går ju stadigt iaf. men ridning är inte något jag längtar efter ännu. Har snarare en önskan om att sälja min häst. Fast ni som läser och känner mig vet att Frasse inte kommer att säljas eftersom jag inte kan vara utan häst.. Hehehehe...

So long suckers =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0