Hello =)

Då har helgen farit förbi i 180 igen. Men det har varit en sån där helg man kommer att minnas i några veckor. Det har varit lite stressigt och brist på sömn men det var totalt värt det.
Fredagen var rätt lugn jobbade och sen åkte jag till stallet direkt. Syrran hämta mig i stallet vid 20.30 och sen blev det bingen så man var lite utsövd på lördagen.

Ja denna lördagen var fullspäckad från morgon till kvällen. Det börja i stallet för att mocka som vanligt och lägga upp foder. Sen var det en snabbis på Ge-kås och resten av dagen tillbringades på Scorett. Vi hade myshelg på jobbet massor att göra och många goa skratt. Men så roligt vi har. Stämpla ut ca 1 minut över 4 och kasta mig i syrrans BMW för att köra hem. Det gick väl lite fortare hem än vanligt. Vägen var torr och fin och med en 6:a under huven så var det ju bara att gasa....

Väl hemma bytte jag om och fixade i ordning mig lite. Sen bort till syrran och bytte bil till V70:n och fam. Månsson/Svensson med min hund hoppa in i bilen och vi åkte ner till päronen i stan.
Mamma hade lagat mat och vi käka med god aptit eller jag iaf. var hungrig som en varg som vanligt. Sen blev det kaffe och efterätt så man var bra däven när det var dax för att kolla på Falkenbergs revyn. Jag, Måns och syrran kollade på den och sen när den var slut begav vi oss till Halmstad och West Coast Car Club. Där va det fest minsann, Otto och Karin fyllde år. Det blev en rolig och innehållsrik kväll med vänner, lite slagsmål och snubbar att vila ögonen på. Mintu och öl var där också i mängder. Träffa en och annan polare man inte sett på flera år. Träffade Ralf som jag inte sett på 12 år och helt plötsligt känndes det som om vi var ruggigt gamla. Han var med och körde dragracing bussen på den gamla hederliga tiden då man bara va med överallt. Ja minnenas kväll blev det allt och det var riktigt kul att prata med grabbarna på klubben då jag inte varit där och festat på flera år.
 
Vi var hemma vid 4 imorse så nu är jag bra trött. Jag gick upp vid 8 för att åka till stallet och släppa ut pollarna innan jag åkte till jobbet. Det blev frukost på thai restaurangen eller tidig middag beror lite på hur man ser det. Men jag kvickna till efter lite mat och en del kaffe. Sen gick resten av dagen i fullfart som alltid en helg i Ullared. Tänkte ta en liten nap på soffan när jag kom hem men fick ingen ro att sova. Tog en lång dusch istället och lagade lite mat. Så nu kan man snart gå och lägga sig. 

Tjing Tjing =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0