Sol och fint väder

Jag är så glad och lycklig just nu. Har lite svårt att berätta vad som hänt men det finns någon som gör mig glad. Skolan är toppen även om det är svårt att vara disiplinerad och plugga ordentligt. Men det tar nog ett tag att komma in i det hela. Det finns nog hopp för mig oxå att jag ska klara det. Har fått massor med nya vänner på kuppen och jag trivs som fisken i vattnet över att slippa höra samma gamla tugg.

Denna veckan va det ju truckkurs på schemat och den var avklarad i onsdags redan så igår satt vi mest å hängde och pluggade. Fick åka lastbil hem från Halmstad i onsdags oxå efter att vi alla klarat truck körprovet. Dermin körde och jag och Arne våran körlärare åkte med. Så roligt vi hade och det var längesen nivån på samtalen var så låga, men jag tror det var längesen jag skratta så mycket. Kan bara säga att skolan och privat livet är så mycket roligare helt plötsligt...

Igår hämta jag hem lilla Royal, lånade Veronikas släp och det låg som en smäck på vägen. Lastningen gick toppen även om det ösregna. Som grädde på moset kom världens roligaste hovis på besök. Även om han inte skodde mina hästar så är det lite svårt att åka hem, man blir liksom fast med honom hur jag än gör.. Hahahaha ja det blev lite analyser om det mesta som vanligt och även om jag var febrig så tjöta jag vidare. Det straffa sig idag så nu på kvällen har jag äntligen orkat göra lite. Det blev att vara hemma från skolan och ligga i sängen. Var en snabbis i stallet men borde ha ridit. Fast att rida med feber är inte så klokt kanske. Nä nu är det snart kvällen och man kanske skulle fixa lite mat. 

Tjing tjing =) 


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att det är roligt!

2011-04-05 @ 08:34:08
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0