Tossiga jag...

Ibland är mitt liv lite upp å ner fast för det mesta har jag kontroll. Fast just nu känns det som att jag går i en dimma. Jag vet varken in eller ut längre. Å allt beror på en enda person..... Fasiken, jag som sällan låter mig påverkas av andra har blivit helt puckad bara han dyker upp. Det kan ju inte bli så mycket värre heller då jag vet att han är i ett förhållande. Men sen första dagen jag såg honom så kunde jag inte släppa honom med blicken och det e jobbigt. Jajajaja det e ju bara att gilla läget, det kommer säkert fler sånna här män och varför hänga upp sig på en som är upptagen???? Det är bara min vanliga otur som slagit till igen.

Denna veckan har innehållit ett farväl, kanske på återseende. En av grabbarna slutade på kursen för han var färdig, hoppas han får ett bra jobb. Ett besök på Cirkus Brazil Jack med familjen och en massa mys med mina hästar. Frasse har ridits en del av en tjej kompis, jag inte hinner rida 2 på kvällen själv om jag ska göra det ordentligt. Så det är gott att bara ha fokus på en och eftersom jag nästan gett upp om att få ordning på Frasse så är det gott när någon annan tar tag i det. Jag har ju lite väl ont i ryggen igen och det är inte lämpligt att sitta så mycket som jag gör i skolan. Så rida är ju egentligen bra men kvällarna är lite korta än för att hinna med 2 hästar.

 
Gicca tar kort på mig och Frasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0