Blaskväder..

Det var så fint väder igår och idag är det pissregn igen.. Vi var ute och välte hytt på en lastbil igår fast om sanningen ska fram så slappa vi mest. Det är ju inte så avancerat att kolla hur det fungerar. Idag är det plugg igen och vi har just gått igenom bromssystemet och hydralik. Så nu är det egna studier. Ska gå in och göra lite prov på datorn och försöka hinna med C-teorin idag oxå. Fast sitter väl mest å sneglar på annat =) Men jag får ändå massor gjort. Börjar få disiplin på mig själv även om det suger med självstudier. Hade man en gång i tiden lyssnat när man väl var i skolan hade man säkert haft mer studieteknik och vetat hur man lägger upp saker å ting bäst. Fast jag kommer nog snart på hur jag ska bära mig åt....

Tänkte tagit en ridtur idag men får nog hoppa detta för mina hästar är nog blöta. Frasse och Royal har riktigt kli i pälsen nu när det fäller. De är helt lerinpackade och äckliga så det får nog bli stor rengörning istället. Nä nu blir det plugg uppdaterar mer sen...

Tjing tjing...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0