Helg...

Denna helgen har gått i 190 knyck.. Fredagen innebar shopping i Halmstad med Anneli och Angelica. Vi traska å traska i dessa affärer men jag hitta vad jag skulle. Sen blev det hem och Angelica följde med till stallet och åkte lite med mig och Frasse. Han gick bra som vanligt. Han kan sin sak men nu börjar han bli piggare så snart är det väl fullfart på honom. Sen var det iväg till Gällared för att göra en en överaskning till brudparet. En jättefin äreport blev resultatet. Så Linda och Tomas blev lite förvånade när det dök upp bilar och grejer på kvällen.

Lördagen blev en riktigt rolig dag. Var hos frissan och det blev bra. Var en sväng hos mams å paps och hälsa på. Snarare faktiskt så lämna jag hunden där. Sen på kvällen blev det bröllopsfest och det var sååååå roligt. Alla var glada och roliga hela kvällen.  Det var en av de bästa bröllpsfesterna jag varit på. Det var fart och fläkt och alla var trevliga så det var kanon. Ska jag gifta mig nån gång vill jag ha samma lätta och trevliga atmosfär på min tillställning. Fast jag kommer ju inte att gifta mig så....

Idag är jag lite trött. Jag  har varit i stallet och kört min häst. Det blev en runda bara Frasse och jag. Orkade inte ringa någon som ville grooma så jag åkte en sväng själv. Det gick bra och imorgon blir det en ny runda igen. Jag har kört på säkerhet och använt samma runda ett par dagar så nu är det dax att byta. Den runda jag använt är väldigt backig så tänkte köra lite mer på plan mark så det får bli banvallen mot Gällared så han får ta det lite lungt. Nä nu ska jag ta en låååång dusch innan jag ska hämta hunden och få lite middag hos mams å paps.

     



Tjing tjing =)


Kommentarer
Postat av: frida

Det där med shopping låter bra! =) Du verkar må bra malin, gott och höra! Kram

2010-09-05 @ 19:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0