Söndagsmys

Det känns så konstigt att inte jobba det har ju varit helg. Ja jag har ju inte varit ledig på helger innan jag tog min semester som blev lite längre än jag räknat med. Ja fast det kan ju bli lite liv igen då facket blev inblandat igen. Så samma visa kanske eller så skiter jag i allt och låter det vara om jag nu har lite fel. Men det får facket avgöra.

Dagen har gått så sakta så jag har snart nippran på att vara hemma. Jag har ju egentligen fullt upp med allt annat just nu så sysslolös är jag inte. Men allt jag gör på dagarna ger inga pengar direkt. Så får hitta på en inkomstkälla det ska väl inte vara så svårt....

Just nu sitter jag och är överdrivet mätt... Familjen var här och käkade så nu är man bra däven. Ska snart gå och lägga mig ska bara bli riktigt trött först. Det dröjer nog inte så länge då ögolocken känns blytunga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0