Nöjd

Jag och Linda tog tag i stallet och logen igår. Det har blivit lite stökigt och skitigt. Så vi städa och möblerade om och det blev ett jättestort stall helt plötsligt. Det var längesen vi hade tid att bara vara i stallet utan att det e snabba ryck för att bli färdiga. Fast vi hade ju lite tidspress då vi skulle hinna köra till tippen med skiten oxå. Det hann vi och även fick vi kört Frasse med Sammie på släptåg. Hoppas nu bara att Sammie blir helt bra i sina ben så vi kan börja träna lite. Vi ska hämta hem en ny vagn på onsdag var det prat om så vi kan köra båda två samtidigt. Sammie skulle nog dra den nya till en början då den är betydligt lättare än maraton vagnen. Så hoppas det är en bra lite kärra vi hittat.

Nu har jag bestämt mig för att städa min bil idag.. Undrar hur många timmar det blir av sanering... Att ha en hund som jämnt fäller är ingen hit kan jag lova. Men hon börjar ju bli gammal så snart kanske hon inte finns å då gnäller man för att man saknar henne. Fast jag ska inte ha någon ny hund den dagen Schack försvinner för det är bökigt när man jobbar. Har lite dåligt samvete för att hon är själv rätt mycket. Det går ju att ta med henne då hon gärna ligger i blien men det blir för varmt så hur man än gör så blir det inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0