Fniss

Ja jag har blivit en fnissig fjortis igen. Jag är så pinsam ibland att jag skäms över mig själv när jag blir generad och börja fnissa. Urk på mig själv säger jag bara. Jag har varit på ridklubben och fixat inför hoppningen imorgon. Det var inte så många som behaga dyka upp och hjälpa till så det var jag och Bettan som fick ta å röja allt innan banbyggaren dök upp. Så lite surt var det att folk som har sina träningar på klubben skulle röjt utebanan men de hade struntat i detta. Marie kom efter en stund och hjälpte till och hennes bror dök upp. Huuuu säger jag bara det var som i skolan jag blev totalt pantad bara han dök upp. Så gött det e med ett litet pirr i magen så här i ösregn och höst storm. Ja det var inte svårt att få lite extra energi och fixa hur mycket det än regna. Ja jag är fånig och det står jag för. Men den här killen har alltid varit en sån där man vänder sig om en extra gång när han kommer gående. Ja samma känsla som för typ 17 årsen hade jag idag, fan vad jag älskar hösten jag blir alltid helknasig å det e så gött. Nä nu blir det inte mer med detta ändå, det är ett se men inte röra fenomen.. Hahahaha

Min lilla häst fick lite vila eftersom hans tand var infekterad. Så idag fick han ett nytt täcke så han inte ska bli blöt. Hahahaha ja min häst e riktigt bortskämd kan jag lova så han fick även ett inne täcke så han inte blir kall om ryggen. Hoppas nu bara att han blir bra. Ska sätta igång honom om 3dagar så blir det sidepull som gäller i nån vecka. Får se vilket bett jag ska välja sen. Har ett rakt och ett tredelat som jag blev rekomenderad så testkör nog på det tredelade och rider på det raka. Ja tiden får utvisa vad som händer med det mesta =)


Finaste Frasse <3


Får se hur länge detta täcket håller....


Sammie e så fin =)


Kommentarer
Postat av: Frida

fniss, fniss LÅter ju underbart! Kram

2010-09-20 @ 11:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0