SUR!!!!

I går kväll när jag skulle låsa och går hem från jobbet upptäcker jag att någon stulit min väska. Vem kan mä att gå in på vårat lager och ta min väska... Sitter just nu å försöker få tag på en ny bilnyckel å startspärrs grejen.. Sen ska jag ringa till ett antal andra ställen å förlustanmäla allt som fanns i väskan. Ni som sett min väska vet att den innehåller allt å inget... Så detta blir en lång dag i telefon =(
Igår när jag spärrat allt vad jag hade i kort väg så känndes det bra att de inte lyckats få ut några pengar på visa korten. De hade försökt med minut uttag och kortet blev spärrat av att de inte hade rätt kod.. Kan de gött ha de j-vla idioterna.
Jag och en god vän var uppe i Ullared och kolla läget igår kväll. Tänkte som så om man va tjuv så borde man kasta väskan å det man inte ansåg sig behöva.. Fast eftersom jag inte var så bra på att vara tjuv så tänkte de tydligen inte som jag för någon väska hittades inte.... Så nu får man ju bara hoppas att det finns någon som finner den och lämnar in den till antingen polis eller liknande. Fast mest sur är jag över att de tog min filofax där allt står som jag ska komma ihåg.. Nu ska jag gå ut å se om jag kan få igång svarta faran så min häst kan få ett besök ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0