Onsdag morgon

Ja jag har just kommit hem från ett underbart ställe. Där är så lungt och fridfullt, nästan så att jag kan tänka mig att bo där. Jag är ju ingen stads människa utan har alltid sagt att jag ska bo på slutet av en grusväg så långt ut det går i skogen. Fast efter denna vintern så kanske man får tänka över det lite =)

Igår när jag satt och gick igenom de sista spärrningarna på mina kort så blev jag mer än glad. Jag ringde till Svenska spel och stöld anmälde mitt lotto och spelkort och döm av min förvåning så hade jag dragit in en vinst på lottot. Den var inte jättestor men kommer väl till pass....

Annat som hänt är att jag träffat en man. Kan väl inte säga så mycket om saken än för vi tar det dag för dag och ser vad tiden utvisar. Jag trivs väldigt bra i hans sällskap och känner mig faktiskt trygg för första gången på flera år, med en man vid min sida. Han är väldigt go och charmig..... Nä nog om detta, ska uppdatera er så småning om.. 

Idag ska jag och Mica åka till Göteborg på kurs och träffa de andra som jobbar för Martin Shop. Det ska bli roligt att få ansikte till röstarna man pratat med några gånger. Hoppas dagen blir bra för solen skiner och jag känner mig bara på så gott humör.

Hejs Svejs så länge.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0