Lördag

Ja det händer en del, kan jag avslöja i mitt liv.... Fast inget jag kan dela med er andra än.. Nu kanske jag e lite taskig men ni får reda på det mesta snart ändå. Jag missade tydligen Fegenfesten igår men hade det trevligare där jag var.. Dessutom så kommer det antagligen att vara en Fegenfest nästa år oxå. Nu sitter jag på jobbet och där är inte allt för mycket att göra. Jag har dragit i mig en balja kaffe snart, så man orkar vara vaken idag.. Är lite trött faktiskt även om jag fått tillräckligt sömn ändå... Ja det kanske är vädret, regn å rusk gör ju att man blir lite trött.. Efter jobbet så blir det att åka till Skälstorp först för att fodra hösilage och sen till Stutelid för att fixa nästa häst..Hoppas på att solen skiner i eftermiddag så min häst är torr och fin.. Fast det kanske var ett önsketänkande ;)


Napoleon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0