Underbara lördag..

Så nu sitter man på jobbet igen och ska sammanfatta vad som hänt sen jag skrev sist.. Det har hänt en del men inget jag kommer att skriva om just nu..En och annan person har nog koll på vad jag gör nu för tiden men ni andra som inte vet, ska få veta så småning om..

Jag har ju jobbar hela veckan nästan så Nappe har ju blivit lite lidande. Men när man inte får ut transporten är det inte lätt att åka till ridhuset på kvällen. Fast snart är det väl så pass ljust att jag kan rida efter jobbet. Nackdelen är väl snart att det är tjäla lossning så då blir det hopplöst att rida i skogen.

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll än men ett par olika förslag har jag fått. Men inget som är sååå lockande. Tror dock det blir soffan och slappa lite, kommer nog vara trött ikväll fast jag känner mig hur pigg som hellst..

Solen lyser och snart är våren här och jag är nog lite kär....=)

Seee ya later!!!!!


Kommentarer
Postat av: AnnaLena

Du har väl inte glömt vad du ska göra imorrn kväll. Vi ska börja kl 19. Pust o stön. Kram AL

2010-03-06 @ 16:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0