Så glad

Jag är så nöjd å glad idag. Lovisa har kommit hem efter 3 veckor i Spanien, brunbränd och fräch. Sen är det 1 månad kvar till Jossan kommer från Costa Rica. Fast hon kommer väl bara hem och jobbar ett tag, sen blir det väl Costa Rica igen är jag rädd. Men det stoppar inte där för Amanda och Anna kommer ju hem från Washington oxå så hela sommaren kommer nog bli så rolig. Jag har saknat mina stallvänner så mycket inte för att det är tråkigt i stallet nu men snart är det full fart. Jag behöver få lite ny insperation i min lilla värld. Fast jag har ju inte mer tid över egentligen för mer grejer. Men att vi har så roligt med hästar å killprat, det har jag saknat ett få höra lite killskvaller...hehehe... Det ska bli så spännande att få höra om Jossans dejt på andra sidan världen, det sägs att han har rastaflätor långa sådana. Kan inte riktigt se Jossan med en rasta kille men det ska bli såååå roligt att höra om alla dessa äventyr...
Så jag är såå glad idag för jag insåg att nu är de snart hemma mina små godingar...När de kommit hem så kan det bara bli en toppen sommar ;))

Life is good ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0