Ledig fredag

Imorse vakna jag 05.50 blir man trött på sig själv då, ja..Men det var ju bara att gå upp. Åkte till stallet och lasta Nappe och Junessa vi åkte till ridhuset och det gick bra. Jag red igenom LB:1 så i år kommer det gå strålande kan jag lova. När vi var färdiga med hästarna så regna det ordentligt och jag blev som en dränkt katt på hemvägen från Inger. Jag brukar ju passa på att skritta av Nappe när vi åkt ihop så jag lastar av hemma hos Inger så får ingen av oss träningsvärk. Men jag satt faktiskt upp igen och trava hela vägen hem och jag blev sååå blöt. 
Jag fick så snällt åka hem och byta om innan jag åkte till Varberg och kolla på First Kloster igen. Nu är det helt bestämt att jag vill ha honom. Så fort tjälen går ur marken så ska här stängslas. Hoppas nu bara att jag får ihop allt som ska fixas innan han kan komma hem. Det är dock morgondagens problem så det får lösas under tiden..
Nä nu ska jag gå och sova lite det är ju jobbedag imorgon. Detta kommer bli en toppen helg för jag jobbar med Frida. Säger bara fullt ös medvetlös...

Hejs svejs!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0