Fredag

Ja nu har hela fredagen gått i en rasande fart som vanligt. Jag har städat eller snarare sanerat min bil och bytt lite torkare å annat på den. Så fick jag ännu ett anfall av städning och så blev hela huset rent efter några timmar. Sen tvätta jag bilen oxå, vilket jag tycker är ett slöseri med vatten när man kör på grusvägar varje dag. Men det var första tvätten och städningen sen jag köpte den å det var ju ett tag sen.. Tur att min pappa inte läser bloggen för då hade han strypt mig han tvättar å städar sin bil jämnt och gnäller ofta på hur mina bilar ser ut... Men vi prioterar olika. Hehehehe
Jag har även koll på morgon dagen då vi ska överraska mormor och det blir restaurang besök och släkt kalas.. Ska bli jätte roligt att träffa dem alla det blir ju inte så ofta längre.
Jag har även motionerat en del på min häst som vanligt och jag har faktiskt mest softat runt på honom.. Han är ett lyckopiller min häst, jag blir på så bra humör när jag lallar runt på honom i skogen.. Har sett lospår, rådjur i massor och några söta ekorrar.. Man blir så glad av fågelkvitter och bara höra ljudet av sin häst.. Hmm ja jag vet att vissa inte fattar känslan men det är total frihet att bara få vara.. Jag ska vara själv och ha fullt fokus på mina hästar och det som är viktigt i mitt liv min frihet. Jag blir ingen bra flickvän till någon det kan jag lova. Jag blir så jobbigt korkad när jag tycker om någon så det mest bara ställer till problem.. Så nu blir det inga mer män och en fullspäckad tävlings säsong..
Livet kan nog inte bli bättre ;))

Pöss på er alla, skriver snart igen ;)


Kommentarer
Postat av: Ann

duktig flicka du skall sköta bilen, har jag inte lärt dig haha

2010-03-28 @ 23:52:17
Postat av: Malin

Det var roligare förr å tvätta å greja med kärran.... På den gamla pontiac tiden..Gardiner behöver jag säga mer ;)

2010-03-29 @ 11:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0