En dag....Eller fler...

Ja det är inte så mycket jag har att blogga om.... Jag och Frida gjorde ju helgen osäker på jobbet och det blev lite bilder.. Vi hade så tråkigt och för att liva upp det lite så.... Ja döm själva ;))

    
Ja dessa 2 figurer är väldigt förekommande på jobbet
Fritz & John Holms egen avgjutning ;))

Jag prova lite nya tuttar oxå..Hemskt kort men kul..


Fast igår måndag hade jag en massa saker jag fick gjort. Jobba hela dagen det sög fis, hatar måndagar. Sen åkte jag till Mamms å Papps där serverades mat..Mammas mat finns det nått så gott ;))
Passa även på att låna deras badkar, det var så nice att plaska en stund. Då ringde Frida mitt i allt så jag begav mig till Johanna i Tvååker och vi slappa, drack vin och tjöta skit.. Det blev en toppen måndag till slut..


Jag , Schacken, Frida och Johanna... Tjej myyysssss...;))


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, kul att du tog det kortet som alla blev bra på utan JAG!! grrr haha, nä då, det va mys! snart igen! kram

2010-03-23 @ 19:20:36
Postat av: Malin

Det blev ju bara ett med min mobil sen tröttna vi ju ;)

Klart det får bli en repris ;)

Pöss

2010-03-23 @ 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0