Efter regn kommer sol..

Japp allt som varit grått och trist i mitt liv verkar ljusna. En hel del har hänt på några få dagar och det påverkar mig så positivt. Jag jobbade hela helgen som vanligt, på lördagen med Mica och på söndagen med syrran.

Jag var även på födelsedags kalas i lördags med släkten, syrran blev 30 år så det måste ju bara firas.
I söndags så hämta jag syrran och vi åkte ihop till Ullared för att göra ett pass, det gick bra att jobba ihop.
 Sen åkte jag hem och bytte om för att åka till Trönninge och hälsa på Nicklas. Det var riktigt trevligt och lite mysigt att träffa honom. Det är ju 13 år sen vi gick ut gymnasiet så lite pirrigt var det att åka hem till honom. Men alla som känner mig vet ju oxå om att det är inte mycket som skrämmer mig och nya utmaningar är bland det roligaste jag vet.. Får väl se om det blir fler tillfällen att umgås, hade varit roligt med lite nya människor i mitt liv ;)

Idag är det dessutom Emelies födelsedag, lillsnuttan blir hela 5 år idag. Detta har firats med tårta till frukost för min del.. Inte så bra men det gick an.. Var lite trött i morse och hoppa över frukosten och nu ska jag försöka få i mig lite riktig mat innan det är dax att åka till stallet. Hovis kommer så jag kan ta en liten runda innan jag ska på möte ikväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0