Ledig

Ja idag är det en helt ledig dag utan måsten och det är rätt gott. Ska dock ta tag i ett par grejer som släpar efter som typ gräsklippning och städning av bil och tvätt av hunden. Men det är ju inte några inbokade grejer så jag tar det vääääldigt lungt idag. Ikväll ska jag följa med Linda till djursjukhuset för en hästbesiktning. Om han går igenom blir han såld och det ska bli både roligt och tråkigt för det är en mysig häst.

Har precis kommit hem från Höghult efter en myskväll med Tommy. Jag fick sovmorgon så nu mår jag som en prinsessa. Jag har det oförskämt bra i skogen och suger åt mig all energi jag kan få. Jag är nog lite kär i honom eller kanske inte så lite det är en underbar man helt enkelt....

Nu blir det lite motion ska försöka få igång klipparen. Det är dock ingen garanti att den vill som jag =(

Hejs svejs så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0