Frasse

Igår fick han på en ny sko då jag inte hitta den han tappat. Tur att Tommy är en sån klippa och fixar det direkt. Red Frasse igår när Tommy titta på och han löste en del grejer åt mig som jag ska fixa. Så idag när jag gav mig ut på en runda så fatta jag vad Tommy menade så nu blir det bettlöst då hästen har sin balans i mina tyglar. Satte även på boots bak och de såg inte så fagra ut när jag kom hem, får inhandela ett par nya eller 2 kanske. Det får bli skritt på lång tygel, så jag får han till att ta mark istället för att krulla ihop honom. Han går inte frammåt utan han för kraften uppåt och det är ju inget bra. Så det blir att göra om och göra rätt. Det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Ikväll kommer syrran & co. hit och vi ska grilla å mysa lite.

Hejs svejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0