Snurrig

Denna ej så roliga tropiska värme gör mig tokig. Jag gillar den inte och nu börjar jag bli mer yr i pärat än vanligt. Man kan ju inte göra ett skit på dagarna än mindre på kvällarna. Sova är knappt att tänka på så man är ju trött hela tiden.
 
Försökte ge mig på ett ridpass igår kväll med Frasse men fick ge upp. Dessa odjur till blinningar och knott. Jag förstår att min häst hellre stod i sin box efter att blinningarna bitit mig igenom ridbyxorna. Så ikväll fick han stå. j
Jag var där och myste lite med honom men insåg att det var för varmt för att rida.
 
Jag och Frida har jobbat idag och varför är det aldrig så roligt att jobba annars. Jag och Frida bara gör en massa grejer hela tiden och inga sura miner kommer så det blir ju massor gjort. Jag har varit så trött på mitt jobb sen Frida fick sitt vikariat och det är så trist att behöva jobba imorgon utan Frida. Men jag får kanske en ny medarbetare imorgon som kan bli rolig att umgås med. Får se vad som händer.  Jag ska på allvar söka mig ett annat jobb. Jag är nog inte gjord för att jobba med tjejer och det finns ju en anledning till varför folk inte stannar kvar på MartinShop..............

Så lite kort från veckan som gått =)


Pappa gav min bil en tvätt.... Kan det bero på att jag inte gör det själv..


Två nakenfisar hjälpte till...


Mammas underbara rosbuske.


Kommentarer
Postat av: Frida

Göllig du e!(som hilma säger) =)

2010-07-13 @ 10:59:49
Postat av: Anna

Varför lägger du ut nakenbilder på dina barn? Du är inte riktigt klok!!! De har väl också rätt till ett privatliv! lägg ut en fittbild på dig själv i stället så får du se om du gillar detta. Barnen är 2000-talets svar på slaveriet, utnyttjade, kränkta och utan rätt till integritet. Såna föräldrar som du är barnens värsta fiende och pedofilens bästa vän!!

2011-06-21 @ 07:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0