Måndag

Idag var det en ny vecka igen. Jag har knappt hunnit uppdatera vad som händer och sker så nu kommer det äntligen en sammanfattning.

Frasse är körd 2 ggr sen sist, jag körde en lång runda i skogen igår och det gick strålande. Skulle grejat lite med honom idag men såg att det var en tappsko så det blev lite pyssel å mys istället. Tommy var och hämta Stanny men hade inga grejer med för att slå på en sko så det får vänta tills imorgon.
 
Tommy var iväg och grooma sen i torsdags så jag har haft en relativt lugn vecka. Stanny fick komma och stalla in hos oss tillfälligt för hon skulle ha sprutor var 6:e timme. Det gick bra att spruta henne, hon är en toppen häst helt enkelt. 

På fredag kvällen var det fest på handelshuset och det var god mat och massor med dricka. Det är en kväll jag inte glömmer i första taget. Det var hur kul som hellst även fast jag var nykter. 

Idag när det var invigning så skulle vi haft en tjej som skulle utföra poledancing. Hon ringde och sjukanmälde sig vid typ 9 tiden så det blev inget. Ovanligt att det strular på MartinShop... Nä inte direkt..

Nu slappar jag i soffan å tycker lite synd om mig själv. Har feber och snorar allmänt. Halsen är svullen och ögonen rinner. Men jag repar mig nog tills imorgon. Ska gå och lägga mig i sängen alldeles starax så piggnar jag nog till tills imorgon.


Stanny 


Jag och Frasse

 
Emelie & Eddie som gör "tummen upp" för den nya poolen..
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0