Bläää just nu...

Ja så mår jag.... Vill inte göra något och i synnerhet inte vara på jobbet. Har kommit in i en period att jag inte orkar med folk som snor min energi och som bara tycker synd om sig själva. Därför har jag varit väldigt osocial med folk i allmänhet. Jag har undvikit allt vad folk heter men det verkar inte folk fatta att jag vill slippa dem... Men det som inte dödar det härdar som jag ofta brukar säga.. 
Jag har varit hemma med förkylning som verkar ge sig så nu blir det jobb imorgon igen. 

Var och fika med en god vän igår och det är nog den enda människa som kan få surfisen Malin på jätte gott humör på 2 sekunder...Var visseligen lite vissen efter förkylningen men efter en stund fick hon ett skit trist samtal å jag tyckte verkligen att mina problem blev minimala. Jag tänker på henne och hon förtjänade verkligen inte detta.
 Men vi fick utbytt lite olika ämnen och nu vet jag lite mer vad jag vill med mitt liv. Så tack för att peppning, jag behövde detta. 

Idag när jag vakna var jag bomtät i näsan men drog i mig lite näs sprej så efter en stund rätade det ut sig. Var en snabbis i stallet och tog ut Sammie för Linda jobbade. Sen ville jag inte åka hem och lägga mig på soffan så morgon kaffe hos syrran lät som en god i´de. Jag nämde att jag behövde lite grejer till Frasse och att butiken fanns i Kungsbacka. Gissa om syrran var på för det innebär ju att vi kan åka till Kållered oxå för där ligger ju Hööks... Fast DEN butiken var det inte hon tänkte på utan IKEA... Så i ett svagt ögonblick sa jag att jag tror jag orkar en runda där med.. Men vad segt det är när man är förkyld å alla andra oxå har bestämt att åka dit typ halva Sverige kändes det som...
Men jag fick ju min pisk, töm och ett huvudlag till Frasse och en massa annat krafs på Ikea. Så det var en rätt bra dag ändå, även om jag är jätte trött nu.

Nä nu blir det sängen för imorgon ska jag tömmas på mer energi.....


Kommentarer
Postat av: Frida

Kramar

2010-07-09 @ 09:50:28
Postat av: Ann

Jasså du snackar om att ha skoj åt andra haha vem har du flabbat mest åt genom åren jag bara undrar ;-)

2010-07-10 @ 00:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0