Slutkörd

Trött är bara förnamnet på vad jag är... Denna veckan som varit vill jag inte göra om. Jag har aldrig jobbat på ett så oorganiserat ställe som gottebutiken. Det är så dålig information och ingen planering alls. Jag är totalt slut i kroppen, har inflamation i min högra axel som börjar vandra ner mot armbågen. Så om inte det blir mer ordning och planering på vad som kommer att ske i helgen så vet jag inte om jag har lust att deltaga. Var på det nya lagret och det är mögel där så jag kommer att bli sjuk om jag ska hantera de produkterna. Så nu eller aldrig blir det att finna nytt jobb för jag är så allergisk mot mögel och nu har jag varit bra från mina symptom, tills vi var där första gången. Jag har haft ett tryck i bröstet och det brukar vara första tecknet på att jag håller på att bli sjuk. Snart får jag migrän liknande huvudvärk och hosta som påminner om bronkit.... Kanske jag har lite tur och kan slippa detta om vi byter till ett riktigt lager.

Det fina men att ha häst är att man slipper tänka på jobbet som tar all glädje ur en nu när det inte finns någon form av ordning där. Jag har bara njutit i fulla drag av min stillsamma skogspromenad idag. Det var så kallt att kinderna nästan domna bort. Men det var det värt när man ser de snötyngda granarna och den vita gnistrande snön i solen. När vi kom hem och hade släppt hästarna i hagen så stod vi i lä och det var så gott i solen. Kunde nog stått där länge för det var så varmt och mysigt.....Jag älskar min häst han är min bästa vän. Hoppas jag kan få behålla honom som min gullegris i många år framöver.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0