Onsdag

Ja det är en bra dag idag... Var och kolla på en häst igår, tur som är så finns det känningar kvar med koll. Jag hade blivit ruskigt lurad på denna vackra varelse om jag inte gjort lite undersökning på travsportens hemsida. Han var totalt slut som häst han dög endast till sällskap/lättare ridning och såldes som detta. Men inte nu när jag fann honom.. Att folk inte ser till djuret utan ska göra en affär på något som borde hamna på de sälla jaktmarkerna. Men nu är jag inte så lättlurad längre när jag ska handla häst.

Men idag så känns allt väldigt bra. Jag var i stallet till 14 tiden. Hjälpte Inger lite och fick ett par goda råd på vägen samtidigt. Vi löste en del grejer som jag inte kan diskutera med vem som hellst, Inger är så bra att bolla id'er med hon säger som det är och det är gött att hon inte daltar med en. Nu vet jag hur jag ska gå tillväga med sånt som irriterat en längre tid.

På fredag ska vi göra något med jobbet. Vet inte riktigt hur jag ställer mig till detta då jag inte är så sällskaplig just nu, får väl ställa upp lite och det kan ju bli kul. Har en del annat att tänka på just nu, det blir läkar besök imorgon och hoppas det inte är något större fel på mig. Men jag e ju inte pur ung längre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0