Min fossing..

Var ute på en busritt igår kväll. Jag hade inte riktigt byltat på mig så mycket kläder som jag borde gjort. Så när vi kom hem kännde jag knappt mina tår. Så på kvällen senare så åkte jag till Glommen för att träffa mina vänner Anneli ,Jimmy & deras barn. De har köppt ett STORT badkar för 7 pers. Det står ute på altanen så vi badade i 37 gradigt vatten med jetstrålar, vattenfall och musik. Det var dessutom upplyst innuti så imörkret så såg det så inbjudande ut. Jag och Jimmy satt där i en timme med barnen, Annelie hade badat innan på dagen så hon hoppade det på kvällen. Så när vi skulle hoppa ur badet så var jag lite lätt klantig som vanligt. Jag trampa på pallen och den var så isig och med blöta fötter så blev det halt. Jag föll lite olyckligt och skar mig i foten på något sätt. Jag kännde inget men när vi kommit in och jag ställde mig i duschen så blev det ordentligt rött på golvet. Jaja men som vanligt så gör det lite ont men det löser sig nog. Fick byta kompresser i natt för det blödde igenom. Men det e inte värre än att jag kan gå på foten så nu ska jag och tjejerna i stallet ge oss ut och rida. Tror jag ska klä på mig ordentligt såg att termometern visade -8 grader.


Det var inte det lättaste att ta kort när man rider...


Det gjorde lite ont... Men nu ser det inte så farligt ut..;)


Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Plutten då!!! Slarva!! ;)

2010-02-12 @ 17:39:42
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0