En önskan

Jag har en önskan och det är att komma över en summa pengar så jag kan åka bort. Jag skulle så gärna vilja åka till Costa Rica och hälsa på Jossan. Jag har aldrig gillat att åka hemmifrån men just nu så är önskan starkare än nånsin. Här hemma är det bara snö, snö och åter snö. Min värk gör sig påmind varje dag men jag är ju inte typen som ger upp, utan bara på med massa kläder och iväg till hästen. Jag tror ju inte att det blir bättre av att sitta hemma i värmen utan att det är nyttigt att får frysa lite och njuta av sällskapet i skogen, min trogna hund och häst. Men att sitta på jobbet och frysa är en plåga. Man kan ju inte ha termobyxor och dunjacka när man jobbar men lager på lager tills man ser ut som en stoppad korv går bra. Ska faktiskt till jobbet en sväng imorgon och mysa lite med Frida, ser fram imot detta. Jag blir ju som en erimit när jag är hemma det är ju visseligen folk runt mig men mest hästar och jag är ju inte så sällskaps sjuk av mig. Så om jag inte träffar någon på en vecka så kan det oxå vara så skönt. Nä nu ska jag bädda ner mig isoffan, men först ska jag ta en sked äcklig honung. Jag har en förkylning som ruvar och jag vill hellst inte att den ska bryta ut har inte tid med sånt nu.... Hej svejs så länge...


Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Min lilla plutt då, hoppas jag gjorde dig lite gladare idag! Snart e dte din födelsedag,endast 1 min och 3 tim kvar! =) Pöss

2010-02-17 @ 20:59:55
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0