Aaahhhh

Jag blir tokig snart!!! Var har alla bra och trevliga människor blivit av?? Det känns som att jag omges av falska och osunda vänner som suger min energi. Fast det kan ochså vara så att jag är totalt ur balans just nu. De jag ansett som mina närmaste vänner verkar inte ha tid längre och allt är så bakvänt. Jobbet är inte så roligt längre har tappat all insperation. Vill bara fly varje gång jag ska ta tag i något, det blir dessutom aldrig bra längre vad jag än gör.
Men det positiva är att jag har Sarah min vän och klippa när jag flippar ut. Vi var ute och dansa i lördags och för första gången på länge så var det så skönt att bara få flippa loss och ingen såg mig. Jag var totalt anonym och kunde dansa med vem jag ville. Hade dock lite annat för mig också fast jag vet inte om det gick hem. Jag har träffat en trevligt kille som kan bli en bra vän, han är lätt att prata med och jag trivs i hans sällskap. Borde kanske inte blogga om vad jag hittar på längre det känns som om att jag ska sköta vissa saker i det tysta ett tag. Jag kommer dock att skriva om lite andra strunt saker för de som vill läsa och om min underbara häst...Nä nu ska jag nog gå och kolla in min kudde ett tag och försöka hitta lite ork och sömn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0