23 December

Då var det dax för årets sista arbetsdag om nu inget är ändrat på jobbet.. Fast jag jobbar ju gärna, det är lite vemodigt att ha sin sista dag på en jättebra arbetsplats. Fast det värsta är nog att jag har noll koll på vad som händer i januari. Det är väl bara att söka jobb och gilla läget om man får en massa skitjobb igen. Men hoppas att jag kommer in på skolan så man har lite koll på vad man ska hitta på.

Men men allt löser sig alltid, precis som det ska vara =)

Igår var ingen munter dag.. Jag vaknade tidigt och kände mig lite frusen. En lång varm dusch kunde ju vara gott, så jag traskade ner och in i duschen. Det var lite jummet vatten så jag började muttra lite om jäkla skit blandare och banka lite på den. Inget hjälpte fortfarande ljummet. Slängde i schampoot och skulle skölja håret.. PANIK!!! Iskallt vatten kom å då menar jag ISKALLT... Vad gör man jo gillar läget och sköljer klart.. Konstigt nog var jag inte så kall längre utan arg som ett bi så blodet kokade i mina vener.. Ringde hyresvärden och muttrade lite.. Då säger han att det kan ta några dagar om jag måste beställa delar men jag hör av mig om en stund.. F-N tänkte jag men på eftermiddagen ringde han och kom över och fixade beredaren igen. Fast då är det ju bara ett nytt problem det tar 8 tim att värma upp vattnet så det blev ingen disk eller tvätt av golvet som planerat. Men jag överlever det oxå.

Så nu ska jag ta mig mot Ullared och mysa med mina goa arbetskamrater på Scorett några timmar.

I fall jag nu inte bloggar mer innan Julafton så får ni alla som läser här ha;

EN GOD JUL!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0