Semester

Ja jag har inte haft så mycket lust till att blogga. Så idag kände att jag var tvungen att ta mig i kragen lite. Var ju på mini semester i Vaggeryd och det var kanon roligt. Jag såg massa fina hästar och en del trevliga män .......... hehehe.... Ja det var ju semester, man måste ju få kika lite. Såg en å annan sur tjej oxå å vad det beror på kan vi ta en annan gång.. Så första dagen var det dressyr och jag titta men inte var det så speciellt roande. På lördagen däremot var det maraton och det var lite fart och fläkt i ekipagen så det var ganska kul. På söndagen vaknar jag tidigt av att det ösregnar... F-n vad jag inte gillar regn. Det blev till att stå ute i regnet å kolla presition.... eller konkörning. Det var rätt underhållande och det gick som tjosan för en del. Ja jag har haft en lugn å städad häst helg med en å annan öl som slank ner. Har även grillat korv så det räcker ett tag framöver =) Har haft världens roligaste sällskap hela helgen, Sören. Jag har inte skrattat å mått så bra som när Thomas och Sören startar sina diskutioner. Så hoppas snart på att få ha det så här sköj igen!!

Å jäklar höll nästan på att glömma. Frasse har gått i maratonvagnen i 2 dagar. Igår körde Linda och idag körde jag. Nu blev det genast såååå mycket lättare och roligare att köra. Vem vet detta var kanske roligare än vad jag trodde...


Maria & Thomas med Nisse


Ett 4-spann med fina hästar.


Aron solar lite, dressyr var tråkigt enligt honom....

     
Lite bilder från maraton... Kuskar är Frida och Thomas.

Frida och värdens goast Lemon...


Presitions körning...

Sören, Maria, Thomas & lille Nisse


Frasse igår när vi test körde honom i maratonvagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0