Sååååå

Jag har inte gjort ett skit idag kan jag lova.. Har bara glidit runt å slappat lite värre än en vanlig ledig dag. Jag har handlat och rännt på stan en stund vilket var ett bra tag sen sist. Har även förberett en massa till imorgon så nu kan jag bara åka på en liten snabb semester. Jag fick en husvakt oxå å det e ju bra så slipper jag oroa mig för katterna.
Jag har dessutom blivit singel igen fast det var väntat. Jag har haft det på känn i några veckor men det e tråkigt ändå för jag tycker om honom. Fast jag kommer att få en toppen vän i honom och han är jätte duktig på körning så han kan vara bra att rådfråga i mellan åt. Nä nu blir det sängen för imorgon bär det av mot Vaggeryd.

Seeee yaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0