Livet på en pinne...

Just nu är jag helt tömd på all energi. Både vad det gäller jobbet å privat livet. Jag blir arg som en bålgeting för ingenting och har ingen lust att ta hänsyn till någon just nu. Jag har förstått att allt inte har varit på topp på ett tag men finner så att ärlighet vara längst. Jag är av den filosofin att jag svarar när folk vill mig något även om jag inte har lust. Detta gäller tydligen inte vissa utan slutar att helt enkelt vara anträffbara å det e detta som gör mig lite irriterad. Jag har haft ett rätt stort tålamod de senaste veckorna men nu vet jag att jakten var det roliga sen när bytet var fångat så är det jakt på nytt igen efter nästa byte. Men man kan ju sopa rent vid sin egna dörr innan man tar in nått nytt.... Nä nu ska jag göra mig iordning för ännu ett arbetspass. Sen blir det häst hela kvällen så man gör något roligt idag....

Tjing Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0