Grinig

Har inte bloggat på ett tag igen för allt har varit så jävla rörigt. Men här kommer en liten uppdatering på varför jag är så arg/grinig... Jag fick sparken på rätt lösa grunder och inget papper att skriva på.. Så jag ringde facket och nu fattar jag varför man betalar till dem. Marika på Handels var super bra att ha å göra med för min del, lite sämre för min chef i Stockholm.  Så det blev ett litet liv och det skulle bli förhandling men så fick jag ju lite extra på Scorett en veckas jobb närmare bestämt. Nu blev det ju inte mer än 3 dagar för helt plötsligt så fick jag så snällt gå tillbaka till MartinShop. För på torsdagen ringde Marika och sa att jag arbetsvägrade om jag inte gick å jobbade på mitt gamla jobb... Så nu har jag fått tillbaka mitt schema men problemet kvarstår ju att jag hatar en av de andra anställda lite mer än vanligt... Så hoppas innerligt att jag blir uppsagd igen på rätt sätt denna gången så jag kan gå hemma och stämpla ett tag annars blir det nog snart ett ännu större liv på jobbet. Men nu ska jag dit en sväng igen då det är söndag och min vanliga knegar dag även om jag såg fram imot att slippa när jag väl hade fått sparken, men man kan ju inte få allt......Jag vägrar att säga upp mig för då får jag karens på min stämpling så nu hoppas jag på nått av de jobben jag sökt istället.

So long Suckers!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0