Förkylning

Dette eländes snorande gör mig tokig. Jag vill inte nysa å snora mer nu. Jag hade tänkt mig en soft helg i Mjöbäck men vet i f-n om jag orkar detta. Mitt huvud känns som om det vill gå mitt i tu. Jag ska ialla fall koka kräfterna idag, får jag se om jag orkar vara med på lördagkväll. Fast lite fest brukar man orka konstigt nog. Ja jag ska åka bort till stallet en sväng och putsa idag. Alla grejer var så skitiga då vi kört i regn några gånger. Ska sätta mig på en stol och bara njuta av häst doften som blandar sig med grönsåpan. Putsa är inte så roligt men det blir fint när det är klart. Har ju hela dagen på mig dessutom ska på dejt ikväll så får väl se hur trevlig man är med denna förkylning. Det är väl lika bra att han ser mina sämre sidor direkt... Jag uppdaterar mer om detta i fall det blir nån fortsättning.... Nä nu blir det stallet så man kanske kvicknar till lite.

Tjing tjing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0