Torsdag

Ja det var ju lite skämsvarning på mig igen... Jag har iof. inte gjort så många knop på några dagar då jag varit sjuk. Jag var en sväng på häst hoppningen i söndags innan jobbet och fixa lite. Kännde mig totalt slut och täppt i näsan så på dagen blev det värre. Det var lagom kul att sitta på jobbet och kippa efter andan och stackars Frida som fick höra mitt hostande och snorande hela dagen. Men jag överlevde detta oxå så nu är man lite piggare igen.
Var en sväng i varberg igår och maska av Frasse då han kommer hem på fredag om allt går i lås. Jag kommer att sätta honom i Skälstorp tills det blir bete här igen. Det ska bli lite roligt med en unghäst, han har ju inte gjort så mycket i sitt liv så hoppas han gillar att traska rundor i skogen...
Har lämnat in bilen för att få nya däck så då har jag lite fritid att sitta vid datorn en stund för något annat orkar jag inte just nu. Det blir snart full fart när bilen är klar så ska det hämtas foder och strö som ska upp till det nya stallet.

Tjing tjing på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0