Solig lördag

Jag har redan varit i stallet som vanligt varje morgon innan jobbet. Det är så gott att få mysa lite med sin lilla häst och bara få vara en stund. Så nu sitter jag på jobbet, jag börjar inte förrän om nån timme så detta skrivs inte på arbetstid. Fast just nu har vi ändå inte så mycket att göra på morgonen, efter middag brukar det vara mest kunder faktiskt.
Jag har väl inte så mycket mer att skriva om för det händer inte så mycket just nu. Jag rider och jobbar för det är flytt på gång för vår butik. Det blir långa dagar på jobbet men det är rätt gott att veta att man får en bra lön nästa månad ;) Så nu ska jag sätta på lite kaffe och tjöta lite skit innan det drar igång idag igen =)

Hejs svejs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0