Lördag igen..

Oj vad tiden sprungit ifrån mig ännu en gång. Jag skäms lite för att jag inte uppdaterat min blogg. Veckan har dock spenderats på Martin Shop vilket suger när det är fint väder ute. Vi har inte ett enda fönster och det är kallt som f-n i butiken. Men jag behövde få lite timmar. Palle är duktigt förkyld så det är tur att man kan hoppa in och ta hennes pass.

Idag så är det tävlingar på Hermanstorp och jag var där igår kväll och förberedde det jag kunde. Så imorse när jag dök upp på klubben var det redan fullfart. Jag fixa det sista med priserna och gick igenom med dem som skulle göra mina grejer vad som förväntas hända under dagen. Hade lite tid över så jag smög bort till framridningen och kolla på dessa söta små ponnys. Det är ju inte någon stor tävling men division 3 är ändå lag tävlan så det är mycket som ska klaffa med dessa ponnys. Första klassen var Clear round och då ska man bara ta sig runt banan och inte riva några hinder så får man en rosett.. Detta är rätt uppskattat bland kidsen.
 
Nu blir det att jobba några timmar innan jag ska åka hem och rida min häst, det blir nog nån timme i skogen idag.. Det ska bli gott att rensa skallen lite då jag har hittat en ny hjärtevän och inte vet vad jag vill med mitt liv... Den som lever får se ;)

Tjing Tjing vi höres!!!


Kommentarer
Postat av: AL

Om du känner efter längst där inne så vet du nog vad du egentligen vill, men att leva upp till det är väl oftast problemet. Kram på dig. AL

2010-04-10 @ 13:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0