Långfredag

Som vanligt så planerar jag sällan något och om jag gör detta så skiter det sig oftast i starten. Så idag när alla andra lagar mat och umgås och har det mysigt så sitter jag ensam hemma. Det är ett själv valt alternativ för jag är rätt osocial just nu. Har en miljard saker som skall fixas och känner att tiden bara rinner iväg. Men snart så löser sig nog det mesta det brukar göra det. Jag vill ha hem Frasse så jag kan börja få igång honom. Han ska ju börjas med från grunden så det kommer att krävas en massa energi och tid. Just nu har jag ingen ork i kroppen igen och flåset är inte på topp. Vet ju att det är allergi tider på gång och jag börjar undra om jag inte är allergisk mot något då jag alltid är helt slut på våren. Fast just nu har jag inte tid att gå till doktorn för att kolla detta så jag skjuter det på framtiden. Nä nu ska jag hänga lite tvätt och ta tag i disken inte för att jag vill utan snarare att det är ett måste.
Så hejs svejs på er alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0