Hello

Nu var det typ 100 årsen jag uppdatera mitt tråkiga liv.. Fast på sistone har det hänt en massa grejer så jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja. Förra fredagen var jag på Harrys (ja ni läste rätt) jag, syrran, Maria, Lina, Linda å en massa arbetspolare till henne var ute å dansa. Jag vet inte när jag var ute senast men det kändes som en evighets sen. På lördags morgonen kom jag ihåg varför jag inte brukar gå ut när man ska upp å jobba dan efter, kännde mig så j-vla bakis å jag körde så jag var nykter. Men det var så sjukt roligt att bara flumma runt.

Min kära volvo har önskemål om att snart få åka till skroten eller nått.. Stackars Måns gör inget annat än att lagar å lagar. Så medans Måns löste världsproblem med min bil så låna jag en moppe... Vad hände!! Jo den paja oxå efter 2 dagar men felet hade funnits innan men så pinsamt att paja lånade saker. Den är fortfarande på lagning hos Peter och hoppas snart jag kan få ha den igen det var väldigt praktiskt å ha den till stallet å kortare sträckor. Kanske man skulle köpa en eller en 4-hjuling det hade varit roligt. Nä nu ska jag ge mig av till Nappe å mocka lite å sen ska jag hämta barn på dagis....

Nu har jag bara 3 katter hemma, min kära Linus och Mammakatten skrållan och terroristen Calloway som Emelie döpt. Ska försöka hitta ett hem till Skrållan eller Calloway för det blir för många katter annars. Så finns det någon som e sugen på katt så är det bara att höra av sig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0