Storm

Jag gillar hösten å stormar. Då kan man tända ljus å mysa i soffan. I år blir det inga ljus på bord då jag har kattungar hemma igen. Men nu har jag en bra anledning å köpa fina ljuslykter istället..

Jag har jobbat heldag idag å nu e jag riktigt trött. Det kom 3 pall varor å det var massor med roliga saker i en dem. Det kom en massa julstavar å de var fula så de var roliga. Vem f-n köper en med julklockor på eller en som ser ut som en gran.. Jajaja de säljer säkert som allt annat på jobbet. Jag ska jobba imorgon igen så det blir ordning i kaoset som råder på lagret. Jag å Mica rota i varenda kartong så vi skulle se vad vi fått men det blev en riktig röra. Fast det fixar jag imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0