Snö

Ja årets första snöblask har anlänt. Skrållan vägrar lämna soffan å Schack hon myser i sin fotölj. Det e samma visa varje dag mina djur har sina favvo hak å den som tar å sätter sig på nått av ställena blir utstirrad tills man flyttar sig. Vädret gör att de är lite slappare än vanligt fast Linus har tagit sig en promenad i blötan. Han kommer nog snart in igen han e ju lite fisförnäm..

Har jobbat idag och det sög totalt att vara där. Massor med krångel å sura miner man kan tröttna för mindre. Jag har lust att göra nått annat å kommer att kolla in mina möjligheter till annat kneg. Fast det går säkert över så småning om.. Det e väl alltid upp och ner vad man än gör.

Tänkte åka till ridhuset nu ikväll men där va lektions ridning bokat så då får man hitta på annat. Nappe blev nog inte så ledsen för det så imorgon ska jag jaga runt honom i skogen igen. Ska nog ta en tripp till ridhuest på fredag morgon tidigt får kolla med Inger om de vill med, hon och Junessa.



Junnessa & Inger, Jag & Napoleon när vi var i skedala och tränings tävla. Inte så bra kort....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0