Mobil ångest

Jag har äntligen sagt upp mitt abonemang på 3 eftersom de suger... Så in på telia idag för å kolla vad de har å erbjuda, de hade flera bra lösningar för mig men jag har ju ångest varje gång jag ska ha ny mobil. Jag e sällan nöjd vill oftast ha kvar min gamla som jag svurit mig trött över. När den e paj eller inte funkar som den ska då får jag noja å vill ha den för jag vet vad den innehåller... Jag har bytat mobil ganska ofta det senaste men inte fått tag på en som jag kan lita på. Här hemma e det riktigt kass mottagning på de flesta operatörer men telia funkar nöjbart.

Så vilken mobil ska man välja?? Vill nog ha en sony/eriksson men en c905 eller en 595 jag har kollat upp båda. 905 har 8 pixlar men kostar huggorm, snål som jag e så lutar det mot en billigare men med nöjbar kamera..Ångest säger jag bara... På måndag ska jag in igen på telia så om det blir nån ny mobil återstår att se, men jag behöver vekligen en ny.. Fan vad jag velar jämnt... 

Jag var hos min vän Sarah idag å nu ser jag ut som en skunk i skallen, Fast det blev riktigt fint... Mohawk i lila/rött.. Den som kommer till jobbet imorgon får se hur det ser ut.. Fast jag e så nöjd för det blev så bra.. Tack Sarah för allt å att mina ögonbryn e så fina oxå, Lite mindre å mörkare. 

Nu väntar jag bara på ett sent samtal från en som vill bli hämtad i stan i natt.... Jajaja det e bara å ställa upp å vara snäll det har man igen en vacker dag..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0