Huu va trist

Ja detta skit väder som har drabbat oss alla. Dagen börja bra å jag släppte ut hästarna utan täcken, tänkte att det kunde vara gött för dem å va utan. Som tur var så jobba jag ju till 16.30 bara så jag va hemma tidigt idag. Men hästarna var av en annan åsikt när jag kom hem å de ville in å det va NU å inte om 5 minuter.. Dessa ej vattentäta varelser som bor här, fast de är rät söta när de gnäggar bedjande att man ska sätta fart med mockandet å att lägga fram mat. Jag e ledig imorgon å på tisdag å det ska bli så gott. Fast på tisdag ska jag ha syrrans barn hela dagen för Måns mammas pojkvän har tyvärr somnat in. Tycker synd om Ivis som nu som blir ensammen på ålderns höst. Inte för att hon e jätte gammal men har hon har synfel och det e inte så lätt alltid. Nä nu ska jag inte sitta här vid datorn å bli långrandig. Jag ska ta mig bort till grannen för lite hoppsektionsmöte å mat.. Trevligt värre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0