Nu va det längesen

Ja det har hänt massor igen.... Nu vet jag knapt vad jag ska skriva. Min trädgård är snart helt klar ska börja med stenläggning imorgon runt huset. Sen så kommer det en grävare och det ska grävas vid stallet och sen blir det att gjuta väggar till boxar. Så på landet finns massor med projekt.
Jag blev rätt paff i lördags då messa ett ex. till mig som jag inte sagt ett ord till sen det tog slut -02. Jag kan fortfarande inte klura ut vad han ville eller varför han ens bryr sig om vad jag gör....Men tids nog så kommer jag nog underfund med vad han vill.. Men nu ska jag greja igen så hejs svejs...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Låter som om det händer mycket nu ;)



Lite mystiskt om det där med ditt ex.. Heheh



Ha de!

Kramar Vickan

2009-05-29 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0