Tisdag....

Ja då var det tisdag igen och helgen flög förbi i ett nafs. Kan ju bero på att jag jobba som vanligt...Blää för att jag jobbar varenda helg. Hoppas snart det kommer en ny som vill jobba mina pass på helgen. Jag vet inte om mitt jobb är något för mig men hur vet man det egentligen? Det känns som om jag är malplacerad jämt. Det verkar som att det enda jobb jag haft som varit något man vill gå til varje dag var Stena Line färjan dit kan jag längta ibland. Mitt senaste jobb på Wabeno var också roligt men ändå tråkigt att jobba i verkstad kändes lite instängt men mina jobbarkompissar var de roligaste och mest annorlunda gäng. Dit kan jag också längta ibland. Så hur vet man att jobbet passar och hur lång tid ska man ge det innan man ger upp. Jag har varit på Martin Shop i en månad och det känns som om jag är på fel plats hela tiden är det då man ska ge upp eller ska jag ge det en månad till???? Det finns inte nått bra svar är jag rädd så det är väl bara att bita ihop ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0