Suck....

Om man pratar med en kille måste det betyda att man gillar honom eller kan det vara så att man bara söker en vänskap?? Jag gjorde ett tappert försök till vänskap med en gammal polare å det blev så fel. Han fick nog för sig att jag ville mer fast jag bara mer eller mindre fråga vad han gjorde.... Så han tracka mig med mobilsamtal och ett 50-tal mess i nästan 2 dygn å då blev jag den vanliga sur kärringen jag är å fräste som fan...Tror ni det hjälpte nä det sluta med att jag blev elakare än vanligt ( inget jag gillar att vara) men inget hjälpte. Så jag är så jävla arg på denna person. Om du läser detta och känner dig träffad, fatta piken å lägg ner!!! 

Nu till nått roligare jag ska tinga kattunge av Millans katt Skrållan... Fast det kan oxå bli så att Skrållan får bo här hon e ju så söt. Linus min älskade katt behöver sällskap och nån som gillar att leka... Det hjälper inte med bollar och leksaker för att stilla hans lekbehov. Hans jaktinstinkt har gett ett par möss i helgen och en stackars fågel har oxå strukit med. Nä nu blir det en sväng till stallet å min bästa vän Nappe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0