OJ OJ OJ....

Tiden bara rinner iväg.. Jag har inte fattat att nästa vecka så vänder det igen och går mot vinter... Vad tog sommaren vägen? Jo jag vet den har just börjat men det händer så mycket just nu att det är dags att stanna upp så jag inte missar för mycket.

I tisdags så fyllde min goa vän Sarah 26 och jag va på kalas. Massor av bekanta människor och det var så skönt att äntligen få chansen att hänga med folk jag gillar. Hos Sarah träffa jag ett par nya ansikten oxå och det var så jävla kul att få nya kontakter. 

Jag sanerade min älskade volvo härrom dagen och det var inte en dag för sent. Det var riktigt befriande å få ordning på svinstian..... Så nu är det bara en annons och den är ett minne blott. Har äntligen hittat den bilen jag vill ha fast jag vet inte om det är min grej är ju van att åka pansarvagn med skarammel och annat. Så en nyare bil känns skrämmande för min svarta fara är ju jag.

Jag har även hittat på en massa andra grejer sen jag skrev sist... Det har dykt upp en snubbe som verkar lite lätt intressant fast jag hittar nog snart nått som jag inte gillar med honom men men den som lever får se.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0