Tid..

Jag har kommit på att tiden bara rinner iväg och jag får inte gjort nått.. Men denna veckan har gått i stressens tecken, jag har knappt hunnit vara hemma. Jag har jobbat på dagarna och på kvällarna har det varit hästar och syrrans barn. Men nästa vecka blir det förhoppningsvis lite lungt. Det blir väl att försöka snabb ladda till onsdag då jag ska rida en träningstävling på Nappe. Jag har inte ridit igenom programmet med någon reda än så nu blir det dressyr varannan dag fast det är så tråkigt att sitta och finslipa. Jag tävlar ju enbart mot mig själv så jag hoppas att få 50% iaf. Så nästa månad hoppas jag det finns någon annan tävling så jag kan jämföra resultat...

Kattungarna är bara så söta nu. De är 3 veckor på lördag och nu har de börjat att röra på sig lite. Jag fick skaffa en större kartong så de får plats. De är stora kattungar för att vara så unga. Skrållan har nog grädde i tuttisarna. Hehehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0