Nappe & Jag

Ja Nappe har varit dagens stjärna. Vi fick vänta jätte länge eller det kan bero på att vi var i godtid. Men vi red fram å gerja i god tid och insåg att det var rätt segt på dressyr banan så vi kolla på hoppning ett tag innan det var vår tur att göra vårat program. När vi ridit så var vi riktigt trötta och det var åskväder på gång så vi satte in hästarna på släpet och hämta vår kritik. Jag fick 53,8% och Inger fick 55% så hon var inte nöjd direkt. Men jag var nöjd att jag bara kommit dit och in på banan och att jag red rätt väg.. Kommer att uppdatera med blider sen...Nu e jag så trött att jag somnar snart..

Kommentarer
Postat av: Ann

Grattis kom hit och träna upp din åsna med haha

Kram ann

2009-07-21 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0