En bra dag...

Idag har det hänt massor... Jag gick upp 04.15 för att hänga med Elin och Celine för att tävla lite dressyr. Det gick sisådär men med denna värmen så är det inte konstigt om hästarna är trötta och inte orkar hålla fokus. Men eftersom det gick rätt fort på tävlingen och vi starta bland de första så kunde vi åka hem i god tid. Så vi bestämde oss för att åka med hästen till stallet och sen käka på McDonalds och det var gott med brunch...

Senare åkte jag ner till mina päron på Stafsingestrand. Vi käka och greja, Syrran var oxå med och barnen hoppa upp och ner i poolen. Senare på kvällen så hände en historisk händelse.... Min pappa som alltid säger att han är ren och kan simma ville gå ner till havet och BADA.. Detta har inte hänt på 20 år. Vi fick sällskap av grannarna och deras barn och smarta Jeanette tog med kameran så nu finns det bild bevis... Jag kommer att lägga ut bilder så fort jag kommer över några..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0